the revolution crew

Wtsup' Gangsta B !

HÄRA.. hittade lite bilder på mina elever , tre av dom . Hade ingen bild på den fjärde. Anyway visst är dom duktiga ? 6e klass. Dom har sina talanger! Men som sagt ni har inte sätt något. Men jag lovar att filma nästa träning . Hoppas verkligen att jag klarar av att hålla gruppen ensam . Josefin har ju slutat. Men det är lättare nu när det bara är 4a . Anyway älskar the revolution crew . Jag har lärt dom allt, Och dom har lärt mig en massa också. Så vi alla har byggt upp oss haha . Goa tjejer !





Okej nu undrar ni säkert vafan e detta? Har visat dom lite hur man ska stå upp och ner
all vikt på huvudet och armarna sen benen uppe i luften ( hur du vill) sen skaka röven. Samtidigt .
Som sagt man får riktigt ont i huvudet först. Darför la dom tröjor. Sen när dom ska showa.
Så har dom inget under. Lite jobbigt , men det är så från början . Detta är bilder
sen första gången jag visade dom detta . Dom lärde sig snabbt. Som ni ser. Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0