roger that

Wtsup' Gangsta B !

Varit sjuk hela veckan nästan , men nu är jag äntligen frisk . Men inte helt , är lite förskyld men pass på de . Igår grillade Jag , mims , Nicole , Mona & Nazek . Sen kommer massa kill kompisar , men anyway . Både Nicki's ( jag och nicole) Blev typ dissade p.r.g Av att vi har killar ! HAHA anyway ska inte skriva om de ... folk snackar för mycket. Vi hade roligt i 30 min . Sen drog jag och Nickis hem till mig . Sen ringde gabi mig , Och nu e vi tsm igen . JAG VET ! ingen gillar det .. men vad ska man göra . Är faktiskt lite arg på han för det han sa . Och kommer alltid att vara det . Men han ångrar snabbt de han säger. Men jag säger tillbaka såklart! Anyway sånt ska jag inte skriva om . Just nu sitter jag ensam , sonja sara och mims drog hem typ för en liten stund den . Ska kanske ut med Yohanna senare åka moped. Men vet inte om ja orkar . Har skola imon , är lite sjuk så ska bara komma på Slöjden . MÅSTE bli klar med mina tights. Fett tunga ! Anyway ska dra nu ska kolla på 16 and gravid. Bless


 JALLE ! om du ser de här , så smsa mig .. du e dum :(
( okej.. tro inget ni andra hahaha .. de är pirecing's tider ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0