revolution

Wtsup' Gangsta B

uuh .. är så trött vet ni det? hittade en jävla ful bild på mig innan jag skulle dansa . Den är från förra fredan tror jag . Anyway mina elever är tunga! Dom har verkligen talang. Dom lär sig fett snabbt , steg och sådär. Och det är ju bättre för mig slipper sitta där och skrika och lära dom haha . Jag vet , är inte speciellt älskad ska jag lova. Dom brukar gå mig på nerverna . Och dom har lärt dig hur jag är . Och dom vet mina damp nu . Så dom måste lyssna annars får jag syk attak . Och det gillar ju inte jag . Anyway dom är duktiga ! är riktigt stolt över mina små revolution girls. Om ni undrar varför jag skriver " revolution girls" så är det för att gruppen heter revolution haha . Vi har försökt hitta på ett jävla namn i snart mer än ett år. Men vi är så mycket brist på fantasi när det gäller namn. Så vi säger bara revolution. Men vi heter inte så , eller ju för tillfället. Men det är inget vi går runt och säger direkt. Bara när vi måste. För det är så fult namn haha . Anyway pass på revolution . Mina elever är tunga . Innan hade jag 10 st. Nu har jag bara 4 . Pallar inte , ingen av dom 6 kunde på dom dagarna . Och dom ville inte dansa dancehall . Så fuck off ! har mina tjajor . Dom är grymma dom som stanna kvar. Visst ingen va/är dålig. Men endå. Dom bästa stannade kvar .. om jag får uttrycka mig sådär taskigt haha . Anyway dom är söta . bla bla bla. Mycket snack nu . Bless


HAHAHA :)  min tröja är mitt liv. SÅSKÖN! .. and big


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0