hitta en skit på paulinas blogg.

Wtsup' Gangsta B !


År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Svart, mörk brun , choklad brun, svart igen.
Hur lång var du – 168
Vem var du kär i - Fatmir , kujtim ( slutet av året gabi )
Hade du nån pojk-/flickvän – Ja Fatmir.
Vad brukade du göra på fritiden – Vänner , dansen.
Vilka umgicks du med – Säg mig vem jag inte är med .
Var allt bättre då – Mh .. ibland. Men nu har jag gabi så allt är perfection!
Skulle du vilja gå tillbaks dit – JAAAAAAAAAAA!!!
Har du förändrats – Ja. Det tror jag att jag har haha .

Nu:
Vad har du för hårfärg – Svart
Hur lång är du? – 170 cm
Vem är du kär i – Gabriel
Har du nån pojk-,/flickvän - Öh .. tyvärr haha !
Vad brukar du göra på fritiden – Dansa, plugga, bråka , svära, vara med vänner
Vilka umgås du med – Säg mig vem jag inte umgås med                  
Hur ser du ut? – Lång , mullig , gröna ögon , tunna ögonbryn , smink orre , piercingar överallt. 

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – next.
Ljugit för en bra vän – det är nog dom som ljuger för mig
Svikit någon – kanske , kanske inte . Man ger det man får .

Vem:
Skrev du senast till på msn – Sara
Kramade du senast – eh ? jossan
Sov du hos senast – Gabriel
Vill du vara just nu - Ingen ..
Ringde dig senast – Gabriel

Vad:
Drack du senast – vatten
Köpte du senast – godis
Gjorde du igår – inget .. pluggade
Ska du göra imorn – Döpa mig . Sen haffle !
Vill du göra just nu – Hålla om gabriel
Åt du senast – Pite
Är närmast dig som är rosa – Grannens gardiner

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – HAHA , NEEEEXT!
Nån har sårat dig så du börjat gråta – A, ANIK GABI ANIK ! :)

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja , mamma ..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Tyvärr..
Jag har smugit ut utan lov - Nej?
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – haha , mhh ..
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Nä .
Jag har fuskat i ett spel – ek ... gå vidare
Jag har struntat i ett prov – ett? ... Självklart, orka göra ett prov när jag bara får IG .

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ja
Jag har druckit alkohol – Nej
Jag har tagit medecier mot drepression – Gör varje dag
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Öhm, skulle man kunna säga.
Jag har vaknat gråtande – Nej
Jag har somnat gråtande – Ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Synd att någon ska dö ... så ja
Jag har sett någon dö - Ja , farfar :( .. love u and miss u <3
Någon du har känt som nyligen som dött - Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0