forever yours

onsdag onsdag .. jag längtar till onsdag ! Okej nu undrar ni säkert varför . Gissa? jag får pengar haha . Ska köpa lite viktiga saker .

Hörlurar
Hel svarta Tights
Hel svart linne
Leopard klänning
Smink
Skor
Naglar O shit ( gör ju egna )
Sen rea pengar , kommer ju marknad och shit snart .

DÄÄÄÄÄÄÄÄR ryker ungefär 2000 på inget , jävla shit .. mamma blir skit arg på mig . För jag använder inte ens de jag köper . Jag använder skit fula kläder . Har fan tröjor och byxor sen 8an med prislapp på haha . Okej men så kan de bli oftast. Men nu kommer rean , och då kan jag räkna med att jag bara kommer komma hem med billiga B kläder från gina . Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0