allt du sagt , de ska du få ångra !

Wtsup' Gangsta B !

haha .. allvar vet inte vart jag ska börja . men denna fjortisen går mig riktigt hårt på närverna. Detta är något riktigt omoget jag ska skriva . Men kan inte låta bli , kommer fucking slå sönder henne . Allvar , hur e hon ? 14 år 158 cm lång och väger typ 10 kg. Hon säger att hon ska slå sönder mig när hon ser mig. Okej haha .. Jag är 172 och mycket större än dig. Både storleken och i käften . Det räcker med att fisa på dig du kommer dö . Allvar . Hon säger till mig att hon ska förstöra för mig och min kille . De där va fan imig de dummaste ja hört . Visst jag är inte den typen som ska bråka med någon för killar . Men detta störde mig fett hårt. Bruden vet inte ens vem jag är , vad jag heter, vart jag bor , hur ja ser ut . Ingenting. Jag ringer henne och ber henne sluta . Och hon kallar mig kahp hit och dit. Allvar , ser jag henne gabi . Så ska du veta att hon kommer hamna i koma . Om hon överlever då. Så ligger hon där . Annars i graven . Är trött på såna små fjortisar som tror dom är något . Och hon kallar mig ful och massa . MEN DÅ HAR DU FAN IMIG INTE SÄTT PÅ DIG ! anyway orkar inte slösa min heliga tid på smuts som henne . Ska dra mig nu och ladda upp bilder på bloggen . Här kommer en liten söt bild på tjejen . Vem väljer han ? hon ser fan ut som ronja rövar dotter. Bless



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0