chillin n da billin .

zaaap , har inte hunnit blogga. Eller mest orkat . Ska berätta lite kort vad som har hänt den sista tiden jag slvarvat med bloggen .

Rix Fm med tjajorna , fett kul .. men kvällen slutade med att jag hjälpte Arri hem . Stakars kille han drack för mycket . Så fixade så han kunde komma åka till vmo utan att gå vilse . Anyway kvällen va galen ! Dagen efter så kom gabi och simon till jönköping . De va kul o äntligen få träffa sin kille. Men nu är det inte lika skönt .. för de är slut mellan oss nu .Många vet varför .. men anyway killar är ju som tuggumin . Skolan har gått skit ! Knullar alla lärarna fuckin horungar. Får ta studenten med fucking 95or. Jag vet att jag kommer skita i skolan och sedan hoppa av och inte ens ta den dära fuckin studenten. Anyway tog iallfall grudenten. FUCK STADSGÅRDSKOLANS LÄRARE ! Chillin , de är fett me sol . Väntar på att mamma ska komma hem så ja kan dra ner t källaren o leta efter mina söta klänningar. Hoppas dom passar. Har växt haha , Hoppas dom inte är för korta ... Anyway inte så mycket har hänt . Förutom att ja fick mina hårda damp. Och skrek på mina lärare för dom är så fula. Dom har verkligen förstört mitt liv. Sen så kom de en jävla emo fitta . Och ba " du får skylla dig själv för du skolkar " ÄR MITT SKIT DIN FUCKIN HORUNGE . asså är sååååååååå fucking arg. Anyway ska ladda upp bilder o lite videos som hänt under veckorna haha . TJJJAJOOR Döda mig ba inte okej ? :( Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0