64kbit/s

zaap , Kärleks middagen idag va tvär död. Så jävla mobbat klass ! TACK GUD FÖR ATT JA SLUTAR PÅ TORSDAG ! tre självmordsbenägade år på stadsgården. Hatar verkligen lärarna där. Såna rövslickare är dom nu efter som satt slut betygen . Kommer och slickar min röv. Slicka lite till . Är så jävla arg ! Ett år exkta är fett mycket för mig . Men ingen kan stoppa mig . Jag ska bli polis . Före eller senare. Så alla som förväntar sig massa annat shit som mamma . Kan dra åt helvete . Jag vet vad jag vill bli . Så snacka inte , sköt ni era skit liv så sköter jag mitt. Anyway bara för man inte skötte skolan så bra så betyder det inte att ja inte kommer lyckas bättre i livet senare. Sånt dära gör mig riktigt arg. Folk säger till mig " eeh du kmr inte får ngt bra jobb . Du sköter inte skolan , du kmr städa skolans toaletter " aha okej ? låt mig städa då. Jag kommer iallfall få ngt jobb. Inget lyx men bättre än inget. Bless


hahaha fet bild ha ;) nya picasso ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0