otr me zemer

Wtsup' Gangsta B !

Fan vad arg man blir på allt och alla , Som jag sa tidigare . Jag mår fan inte bra . Jag måste fan kolla upp mig? Jag fick IG på Nationella matte. Inte för att jag bryr mig , men vem vill gå IV? inte jag . Så fick damp som vanligt. Eller damp kan jag nog inte kalla det för . Jag fick typ tio gånger värre. Började boxa min käke . Sen drog ja mig i håret o skrek allt ja kunde . Och sen skrek ja massa svärord. Som ingen vill höra . Sen så kasta ja upp min toffel på taket . O knaas ! ja mår inte bra . Seriöst . Josefin blev rädd för mig hon sa " man ska fan passa sig för dig när du får sån här attak , du sparkar o skriker o slåss . Du är sjuk " Sanningen är att jag har en skryv lös . Jag har det. Men förstår inte , När jag bråkar så är jag lugn . Men sen efter gå allt på väggarna och dörrar. Och sen slår jag mig själv . Lite synd att ja inte får damp på dom jag bråkar med ( om de nu är bråk ) utan då är jag lugn. Men sen så slår jag mig själv haha . Anyway nog med det . Jag har förlorat ungefär miljader celler . Riktigt jobbigt . Anyway pass på de. Ska fixa bilder nu . Så vi hörs sen , eller snart. Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0