när mörkret faller

Wtsup' Gangsta B !

Fan vad stressig dag idag asså, anyway igår så kom sonja och mikajela i till mig. Vi kollade på efterlyst. Eller kolla och kolla vi satt och rapade haha . Alltid roligt med dom! Anyway idag ska jag och tjajorna grilla hemma hos mikajela. Kom precis hem från ett möte , har haft två möten idag . Skit jobbigt, Första mötet va såklart med rektorn och shit. Men otroligt nog så fick det bra haha ! Dom fjeskade som vanligt. För ja hotade min lärare , säger hon något skit om att jag skolkar så fuckar ja ur . Hade hon tagit upp om skolk så hade mamma knullat mitt liv. Och aldrig låtit mig åka till min kille. Och det måste jag göra, måste träffa han ! Det va ett jävla bra tag sen vi sogs fan. Saknar han. Anyway sitter här och lyssnar på jacco . Eller mest på texterna haha . Skriver mer om dagen senare . Tog blodprov för köttel skit, har ju struma. Sitta o ta tabletter varje dag inte så kul . Anyway så sprack min blod skit där inne . Så nu är jag helt öm och blå gul rosa lila haha , gör fett ont ! Bless




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0