mr yesterday

Wtsup' Gangsta B !

Har inte hunnit blogga , färgade håret igår nu är jag svarthårig ingen . SKÖÖÖNT! drog ner till stan idag köpte en ny tung piercing, så jffla fin ! Den är silver . Sen övre kulan är format som ett hjärta sen runt den är det bling ;) . Me loooooooooove . Anyway sitter här och kollar min kalender hehe . Ska köpa en parfym till min zemer . Anyway allt är knas just nu , mamma låter mig inte träffa han och shit . Sen är hon arg på mig för jag kanske  hamnar på IV . Gör jag det så vet hon att jag kommer hoppa av skolan . För jag hatar skolan mer än mina hatare . Och mina hatare är inte direkt älskade . Ska få en boxningsäck snart. För mamma blir orolig när jag får damp haha . Tro mig , vissa vet ju hur jag lackade förra gången . Måste kolla mig :S allvar ja mår fan inte bra haha ! Fetaste humör svängingarna och sen ADHD . Allvar, fick inte åka till min kille . Då skrek jag så mycket att ja börja gråta sen slog ja huvvudet mot väggen BOOOOOOOOOOMB . Lät de , dunkade huvudet i väggen hårt . I betong asså . Sen så boxa ja sönder på väggen så mina knytnävar e snea . Jag mår inte bra ... Bless



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0