keep suuukkä in this shiit!

Wtsup' Gangsta B !

Okej, jag pallar fan inte blogga . Mycket händer senaste tiden har gör så mycket . Så att jag pallar inte skriva om allt jag gör. Fan det hade blivit en bok ? Större än sverige lagens haha . Men nu gör jag detta för miss MUNÄ ! Hon klagade idag på att jag inte bloggar . Så nu gör jag dig för dig honey böny. Anyway jossan gjorde flätor på mig igår . Alla tyckte dom va tunga. Eller man ska inte säga alla , för alla är ju typ världen ? Men många tyckte dom va tunga. Jag gillar dom , men dom är för stora. Anyway idag blev jag attakerad av mina lever . Dom vill dansa ännu mer i veckan . SHIT ! jag kan inte säga nej . Det är taskigt haha , så nu måste jag boka salen om och om igen. VEM FAN PALLAR!? shiden jag .. anyway . Nu ska jag ladda upp mass bilder för MUNÄ's skull . Hon tycker jag inte laddar upp ngt . Men det gör ja la ? allt för dig . Ska shi klaga . Bless


Ingen höjdare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0