im' bäääck

zaaaap , vi har inte haft el hemma . Tyvärr . Som sagt säger det igen . Vi gör om hela lägenheten och så . Kommer va lite knas med elen denna veckan . Måndag tisdag och onsdag.


Vad har jag gjort under denna veckan? jobbat, handlat , solat , gråtit , fastat , dansat , tränat. Nu ska jag lägga upp lite bilder på vad jag köpte i fredags. Inget speciellt . Köpte bara det jag behövde. FÖRSTA GÅNGEN?! Bless


Armband ; H&M 69 :- 2st.
Papuce ; H&M 49:-
Hår klämmor ; H&M 19.50 :- 2st.
Armband ; H&M 59 :-


Mag linne ; H&M 250 :-
Tattar Shorts ; H&M 49 :-
Nike snooks ; Outlet 450 :-
Run Dmc Linne ; H&M 149:-

JaaAA ja vet ! H&M är min favorit. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0