do ' it for d booys.

shoo , äntligen är det lite halv taskigt väder så nu kan ja blogga!!!


har verkligen inte orkat göra något detta lovet. Seriöst ? NÄR FAN KOMMER MINA PENGAR ! jag tänker inte gå ut förens ja får mina jävla pengar . Måste köpa massa shit när dom kommer . Y'ALL KNOW WHYYY!! by d way . Just nu camar jag med carl HAHAHAH tung han äääääääär ! tidigare idag så snackade jag med gabi på telfonen . Saknar verkligen den idioten asså. Under dessa år har jag inte gjort ett piss . Varit barnvakt . KÄRLEK DÄRA. varit med vänner , rökt på .. haha skojar . Rökt argile med tjajorna . Softiantion vid studenterna . Som alla vet. Alla hänger dära. Jaja nu ska ja ladda upp lite bilder . Sen så skriver jag massa flera inlägg. Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0